Pe timp de pandemie s-a cam dus era boardgameurilor? Eu am trecut la video gaming. Am o super veste pentru amatorii de PC gaming care nu au insa niste PCuri adecvate. Sau poate eu am fost ultimul care am aflat despre conceptul de game streaming online in aplicatia Geforce NOW. Spre diferenta de Google Stadia care nu este disponibil in Romania, Geforce Now este solutia in Romania, aparent chiar solutia mai ieftina imi pare mie.


Personal, de cand a fost anuntat PS5 s-a activat gamerul din mine si tot ma gandesc ce mi se potriveste cel mai bine - un Playstation 4, Playstation 5, Xbox Series S, un nou notebook pentru gaming +office? Sunt un jucator ocazional - aproximativ 2-3 ore zilnic as putea spune. Dar ma pregatesc de vacanta de iarna. Sa intelegeti mai bind, gamingul pe tru mine a ramas la xbox 360 si un notebook i3 prima generatie cu placa video dedicata 64mb. De pe el fac game streaming acum. Si este bestial. Sunt dispus sa imi platesc jocurile, m-am obisnuit de la xbox. Mi se pare de bun simt pana la urma. Dar nu va imaginati jocurile de 300+ roni. Mai am mult pana acolo. Nu m-am mai jucat jocurile de dupa 2011 sau chiar mai putin.

Oricum, de cand a fost free jocul GTA5 in 2020 am aflat de platforma Epic games si am inceput sa le colectionez si pe celelalte jocuri free saptamanal. Intr-o anumita perioada am prins gratuit pe ubi soft si tom clancy's the division. Si watchdogs 2. Suficient pentru mine. + jocurile de pe Steam, Cs Go si Destiny 2. Am mai jucat si Hitman, The Crew2, Fortnite, Rogue Company, celelalte free nu le-am incercat. Si toate jocurile in setari High de rezolutie si detaliu. Incredibil pentru procesorul meu i3- 380M dualcoare de 2.53 Ghz, 4gb RAM DDR3 si placa video HD AMD Radeon 5470. Sunt so outdated. 

Asadar sunt multe jocuri free cu super grafica pentru care in Campaign mode veti petrece destul de mult timp +cele online. Singurul minus al Geforce NOW din cate gasesc este faptul ca nu exista inca Call of duty Warzone. Avantajul asadar este ca spre diferenta de google stadia (abonament de 10euro/ luna si jocuri achizitionate exclusiv din biblioteca lor) te vei putea juca jocuri achizitionate / free din mai multe magazine + faptul ca este gratuit. Da te poti juca in game streaming mode gratuit. Doar ca sesiuni gratuite de cate 1 ora. Apoi resetare sesiune joc. Daca nu serviciul costa 5-6 euro lunar si nu vei mai fii intrerupt.

Am vrut sa comand series s de la xbox, doar ca inteleg nici acesta nu este pe stoc momentan. De playstation 5 digital sau disk edition poate prin decembrie. Xbox series x din ianuarie 2021. Cam sumbru pentru mine. Am ajuns la concluzia ca playstation 5 disk edition mi-ar da ocazia sa revand jocurile, ceea ce pare o alternativa mai ok decat cele din digital. Jocurile cumparate in digital acolo raman, nici varianta vanzarii contului intreg impreuna cu jocurile nu pare foarte palpabila caci cel de la care  cumperi contul, si-l poate recupera.



So, cu 6 euro pe luna, pana la 500euro imi ajung banii vreo 7 ani de geforce now. Daca pretul se pastreaza si nu mai creste. Sau mai bine daca mai scade. Nu mai vorbim de luni intregi in care poate nu sunt dispus sa ma joc si de timpul pe care il poate petrece un ps5 doar stand in praf. Cam asa isi petrece timpul un PS4 intre prietenii mei majoritatea timpului. Game streamingul este viitorul.

Apoi, sunt dispus sa imi cumpar jocurile. M-am lamurit si cu torrenturile. Nu am incredere sa mai instalez nici un executabil de pe torrent. A cam trecut perioada de cand eram mic. Acum am datele cardurilor, parole si alt continut personal de protejat.

Pentru GTA5, Call of duty Warzone si altele exista alternativa Boosteroid (aproximativ 10euro/ luna, dar nu poate fi testat gratuit) insa nu l-am incercat inca. Cel mai bine este sa consulti jocurile compatibile pe fiecare platforma inainte sa iti achizitionezi abonamentul. Pe boosteroid inteleg ca va putea fi jucat si Cyberpunk 2077, insa nu garantez momentan. 

- Copyright © de la INCEPATOR la EXPERT in 7 minute - color - Powered by Blogger